Sidor

onsdag 21 juli 2010

Pysslat & Städat

Hej!

Idag har jag äntligen fått städat mitt pysselrum! Det känns hur skönt som helst!! 5! hela lådor med scrappsaker blev det över som jag aldrig använt/kommer att använda.... så en loppis eller kanske en enorm bloggcandy vore något att satsa på.

Jag har även fått gjort en ny header till min blogg. Enkel men helt ok enligt mig själv.

Planeringen av hösten alla roliga saker i butiken, CountryScrap, är i full gång. Ska bli så kul att dra igång igen efter semestern. Stefan ska klä om hela butiken utvändigt så den kommer att få ett riktigt "Country" stuk. Innuti kommer det att hända en hel del också, har lite överraskningar på gång för Er som kommer och hälsar på.

Nä, nu är det dags för en tur med chevan till slussarna på onsdagsträffen där. Ska nog unna mig en god räkmacka efter allt städande.

Ha en bra kväll allihop!

Kram

Inga kommentarer: