Sidor

onsdag 4 augusti 2010

Tuff vecka men mycket kuliga saker på g...

Hej!

Ja, den här veckan har varit minst sagt tuff. Vissa dagar har jag knappt kunnat ta ett steg, så j*vla ont har haft i min höft och rygg, men det har gett mig tid att tänka och planera lite. Har mycket planer på gång angående CountryScrap. Höstens kursprogram är klart och även de populära mingelkvällarna. Ska även börja jobba på CountryScraps nya hemsida inom kort. Planerna och ritningarna på hur själva butiken ska byggas om är också klara så det är bara att sätta igång när vi kommer hem från semestern. En hel del loppisfynd har inhandlats till butikens inredning och som även kommer att användas i vår mäss monter den 28 augusti i Uddevalla.

Det ska bli såååå kul att dra igång ordentligt igen! Hoppas bara jag slipper den värsta värken....

Något scrappande har det dessvärre inte blivit den här semestern som jag hade hoppats på. Men så fort jag kommer hem MÅSTE jag sätta igång med alla scrappidéer jag har fått. Det kommer helt klart att bli en hektisk månad för att få allt klart tills mässan den 28:e. Ni missar väl inte den??

Ha en underbar fortsättning på dagen så hörs vi snart igen!
Kram <3

3 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Tack för de fina stämplarna som jag köpte av dig. Jag har redan testat dem. Ha en bra vecka! Kram

Ida sa...

Kul att du drar igång igen! Har saknat butiken! Hoppas att du slipper värken!
Kram
Ida/Tatoo Rosen

Unknown sa...

Ville bara kika in och tacka för den underbara Bloggcandyn som kom i min brevlåda för ett par dagar sedan. Tusen tusen tack.. mycket fint i den och jag blev såå glad..

Nu inväntar jag bara revolutionen, ska bli spännande att testa på den :)
Hoppas allt är bra, ha det så gott / Kram kram