Sidor

måndag 2 januari 2012

100 år sen sist....

Hej!
Ja, det känns som att det återigen är hur längesen som helst som jag bloggade. Min tid/ork/lust har helt enkelt inte infunnit sig, då hösten som gått varit en av de värsta i mitt liv. Min älskade dotter blev hastigt opererad i sin ena lunga, en operation som höll på att ta en riktigt dålig utväg. samtidigt så blir man sviken av sin, som jag trodde, bästa vän. Blir sviken på ett så fruktansvärt dåligt sätt så jag saknar ord att beskriva hur någon kan bete sig så fruktansvärt illa. Men, men, livet går vidare. Butiken fick jag också hastigt stänga pga av detta. Har lite små funderingar på att kanske öppna den igen i en helt annan form, men vi får se vad som händer. Att ha butik inne i centrala Uddevalla blir det i alla fall inte. En döende stadskärna är inget att satsa på om man ska satsa. Men det finns andra planer och idéer bara ork och lust finns ;)
Själv så är jag väl inte nån typisk tjej som står i butik och tycker att det är det absolut roligaste som finns, nä det finns roligare saker att göra. Som min stora passion för att köra lastbil tex! Har börjat köra igen och det är verkligen en värld som passar mig perfekt. Även om jag inte hinner göra så mycket annat än jobba o sova :). Därför kommer jag nu att sälja en hel del av mina scrap grejer. Hinner helt enkelt inte med det just nu. Och har ingen inspiration heller för den delen.
Trots ingen inspiration eller skaparglädje har jag pillat ihop lite julalster. Kanske lite sent att visa dem nu men här är de i alla fall.
Jul girlang som hänger på murstocken.
Jultags
Tealights kort
Tealights kort
Jultag
Jultag
Kika gärna in på min Till salu sida här i bloggen och se om Du hittar nåt Du vill ha. Jag försöker uppdatera ochy svara på inlägg så fort jag kan mellan jobb och sömn ;).
Hoppas alla får ett toppenbra 2012!
Kram
Susanne

5 kommentarer:

LivetenligtMaldis sa...

hej susanne! stackare vilken höst!
Jag skulle vilja köpa följande saker av dig:
551025 15 kr tegelvägg
843618 45 kr papper
843601 45 kr papper
553005 20 kr blommor
553012 20 kr blommor

mail: monica.aldeborg@telia.com

Chris_P sa...

Skulle vilja köpa följande:

off to school 6x6 paper pad 36 ark helt ny, 45.-

steampunkbord omonterad helt ny, 45:-

grungeswirl omonterad helt ny, 30.-
6x6

Pappersblock m 48 papper från Prima nr 843618, 45:-

Kontakta mig på mchristinapersson@gmail.com

Anonym sa...

min mail strular så jag har svårt att maila. kontakta mig gärna på facebook (Susanne Wikström)

Gittans Pysselsida sa...

Hej!
Detta var en tråkig höst och vinter du haft.
Jag vill köpa :
538651 -20:-
553319- 30:-
552503 -30:-
553302 -30:-
BB Et cetera 6x6 50:-

Kan jag hämta det hos dig?
Kram Inga

Anonym sa...

Hej undra om du har kvar ladu raven stämpeln. samt prima blommor 300340. Stenmur clearstamp 551001. solsken_sol@hotmail.com