Sidor

söndag 13 mars 2011

Ny inspiration!!

Hej!
Nu har jag kommit på hur jag kan scrappa ihop med Linus utan att han blir arg :) Vi sitter på golvet framför tvn båda två och lyssnar samtidigt på Lasse Stefans, Linus favoriter! Jag får ha hela golvet som pysselbord och kan scrappa!! Linus tror då att jag sitter o sjunger o leker med honom ;) haha, men lite snabb får man va ändå. Fick gjort klart min layout på Jonas som jag började med härom natten och ett nytt kort.
Så här blev kortet. Jag utgick ifrån en skiss hos Fruarna Lilja. De har jätte mycket fina skisser och massor av inspiration på sin sida så den kan jag rekommendera varmt att besöka!
Layouten på Jonas plutten blev så här. Korten är från sommaren 2009 när vi va en sväng på High Chapparall. Pappren på både kortet och layouten är BoBunnys nya serie Timepiece som Du kan köpa hos CountryScrap.

Nä, nu ska jag fortsätta scrappa medans det funkar här på golvet :)
Kram
Susanne



Inga kommentarer: