Sidor

torsdag 23 juli 2009

Dagens andra kort...

Go kväll!
Här kommer dagens andra kort och det sista för idag. Har använt samma bakgrundspapper som till ett tidigare kort men sedan stämplat med lite andra stämplar runt omkring. Pappret är ett gammalt och jag tror det kommer från 7Gypsies. Till det här kortet har jag stämplat kanterna på bg-pappret med Tim Holtz stämplar brunt och svart. Själva stämpelmotivet är en av Sarah Kay´s underbara stämplar. Sedan dekorerat med blommor, blad, pearls och metallbricka. Det mesta finns som vanligt hos CountryScrap.
Ha en underbar kväll!
Kram
Susanne

11 kommentarer:

Malin sa...

OJ jisses så snygga kort!! Helt underbara =D

Kram

Sanna F sa...

Jätte jätte sött kort!
Näe tyvärr har jag inga Elvis skivor eller liknande, mest 80 -och 90 tals skivor här...

Unknown sa...

wow.....så snygga kort du har gjort!!!

Carola sa...

Urgulligt kort! Gillar det här nedanför också massor med den söta pippin.
Snygg header du har btw ^-^

pysselninjangittan sa...

De e så fint, med då du stämplat runtom. Jag får nog försöka mig på det. Har dock bara en sorts swirls.

Anneli sa...

Så underbart kort gillar färgvalet det blev så ljuvligt.
Så snyggt med bakgrunden och blommorna i hörnorna.
Kanon snyggt !!

Krammmmmm Anneli

Karin sa...

Vilket läckert kort! Det är himla snyggt att stämpla i hörnena å Sarah Kay är ju underbar! =)
Hoppas du får en härlig helg!
kram kram!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Majj gadd vilka urläckra kort du gjort på sistone! Wow alltså!
Kan inte stirra mig mätt på dem!
Alla TH-stämplarna framkallar en del dregel hos mig... Och ett konstigt "HA"-begär.. Hmm, märkligt va?
Grattis (eller vad man ska säga) till dina underbara fynd från Rättvik! Så snygg spets och fjärilen utlovar ett säkerligen snyggt projekt! *ler*

Hoppas att du har det lite bättre just nu och att du ser en lösning på allt runtomkring!
Ha de bäst snäckan!
Kram / Angelica

Louise :) sa...

Jaopp, det var den :D Det blev ganska mycket blötare än vi trodde, men askul var det<3<3<3 /Till Anna!

Kamilla sa...

OOoh så undrebart kort du har gjort, så snyggt!
Älskar det stämplade runt...!!
Kram kram

Louise sa...

Helt underbart kort.
Pappret var så snyggt det gillade jag verkligen.
Har varit runt lite på dn blogg och tittat och hittade så mycket snyggt.
Blev verkligeninspererad att pyssla nu.

Tack för kommentaren på min blogg.
Ha en fortsatt bra sommar.

Kram Louise