Sidor

måndag 15 juni 2009

Lite nytt...

Hej!
Så är snart denna dagen avklarad. Det har varit en rolig dag trots allt. Började ju köra containerbil igen och det funkade bra, fast måste säga att betong och grus är bra mycket roligare. Hur som helst, jag mår lite bättre...

Fick gjort en tag igår kväll efter att ha flyttat in delar av allt mitt pyssel till det nya Scraprummet som Ni kan se här nedanför. Det känns så kul att få ett nyrenoverat, fräscht rum att sitta och pyssla i. Men det finns fortfarande massor av saker som ska på plats... Fick i alla fall börjat på en "liten" låda med bara metalldekorationer i... en riktig godispåse för mig som älskar det!! Kan sitta o bara titta på alla roliga saker i min låda! Måste va knäpp?? Men så är det. Min arbetsbänk, pappersvagnen och små minibyrosar är på plats. Nästa steg blir att flytta lite hyllor.

Lite i sista minuten börjar jag planera Midsommar. Eftersom jag mått/mår så dåligt har det inte varit roligt att planera och tänkte först skita i hela Midsommar... Men nu vill jag nog fira ändå... fast nu va det j...ligt svårt att hitta någon ledig campingplats... Typiskt. Får leta lite till...
Ha en riktigt bra kväll så ska jag gå o lägga mig så jag orkar med morgondagen.
Kram Kram
Susanne

3 kommentarer:

BellaMio sa...

Oh... sicken läcker tag!! Jag har ju sånna biljetter från TH hemma. Har nog aldrig tänk på att jag faktiskt kan dekorera dem...

Tack för inspirationen :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hej tjejen!

Kul att se dig bland bloggarna igen! Saknat dina vackra alster!

Är så inspirerad av dina alster så nu har t.o.m jag gått och beställt en massa T.H-masker/dynor och skrot! Åh vad jag längtar tills det landar i min brevlåda!

Jättesnygg tag-biljett du gjort! (eller vad man nu ska kalla det?!) *ler*

Hoppas du nu får en trevlig midsommar, jag är också ute i sista sekunden och ska planera den typ...nu. *ler*

Kram / Angelica

Anonym sa...

Hej Vännen!

Du skapar fantastiskt! Precis i min smak! =) Det låter som att du har en hel del omkring dig oxå! Har läst igenpom denna & din gamla blogg om du har skrivit om vad som hänt? Såg att din dotter b.la. hade skadat sig, fy vad otäckt! Hoppas verkligen att det rättar till sig! Det är märkligt egentligen hur många människor som mår dåligt, man kan just undra varför? Om du vill får du gärna maila mig. ulrica.jonsson@hotmail.com så kan vi prata av oss lite.

Hoppas att ni har en skön helg i denna underbara sommarvärme! =)Här vet jag inte riktigt vad som händer idag, jag vaknade nämligen vid 05 imorse med en sprängande huvudvärk!!! SUCK! Men det går säkert över & då blir det playan på direkten! ;)

Ha det gott, många styrkekramar från mig!